Top

Retourneren

Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?

Dit zijn de stappen die je moet nemen bij het retourneren:

  1. Bel eerst naar onze klantenservice
    Wellicht kunnen wij het anders/beter oplossen! In sommige gevallen sturen wij een nieuw/vervangend artikel en is retour sturen niet nodig. 
  2. Vul het retourformulier in (indien nodig)
  3. Stuur het artikel terug in de originele verpakking en in een goed afsluitbare doos/envelop met de factuur die je per e-mail hebt ontvangen. 
  4. Verzend de doos/envelop
  5. Binnen 5 werkdagen storten wij het bedrag van het artikel + verzendkosten terug op jouw rekening

Voorwaarden: 
Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht is het niet nodig om een artikel retour te sturen.

En kunnen wij een ander/hetzelfde artikel opsturen. Dit is afhankelijk jouw retour reden. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen retourneren.

Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Wij willen je vragen om, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking. 

Je ontvangt binnen 14 dagen ná melding van de retour het totaal bedrag terug op dezelfde manier zoals je hebt betaald. Tenzij wij een nieuw/vervangend artikel toesturen. 

Klacht:

Heb je een klacht over ons? Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag met een passende oplossing of/en kijk op de website van Europees ODR platform 

Aan:
't Gâteauke
Marathon 117
4873DX Etten-Leur
0765031925
info@gateauke.nl
Van:
@
Retouren:
Ik deel hierbij mede dat ik onze overeenkomst herroep betreffende de volgende producten/diensten: